Streaming na Facebooku dla marki Amundsen Vodka

2 listopada ekipa transmisjelive realizowała nietypowy projekt dla marki Amundsen Vodka, w którym trójka znanych YouTuberów – Wapniak, Facetem jestem i o siebie dbam oraz Jack Gadovsky, walczyli o przywództwo w Ekspedycji Amundsena. Całą akcję zorganizowała agencja Focus-Ad.

Podczas akcji wykorzystaliśmy m.in. pięć kamer, w tym cztery bezprzewodowe, mikser wizji z realizatorem i dwie realizacje dźwięku – do transmisji na Facebooku i na nagłośnienie sali. Cztery encodery H.264 do streamingu na Facebooku na profilach Amundsen Vodka oraz Wapniak, Facetem jestem i o siebie dbam i Jack Gadovsky. Warte podkreślenia jest to, że realizacja dźwięku została zrobiona w ten sposób, że każdy z YouTuberów mówił tylko do swoich fanów – to dało niesamowite możliwości interakcji z widzami podczas zabawy

Relację z wydarzenia można zobaczyć na profilu Amundsen Vodka na Facebooku.